.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معادن مازندران نیازمند توجه ویژه دولت

شمال نیوز: معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران گفت: مطالعات و اکتشافات معدنی استان با حساسیت زیست محیطی مواجه است و برای استفاده از معادن استان ،به توجه ویژه دولت در تامین منابع مالی ریالی و ارزی و مصوبات جدید نیاز است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، محمد موسویانی، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در کارگروه توسعه بخش صنعت و معدن مازندران در محل سالن معاونت برنامه ریزی استانداری مازندران گفت: سازمان زمین شناسی ظرفیت های معدنی را شناسایی کرده است.

موسویانی با بیان اینکه برای استفاده از معادن مازندران نیاز به منابع مالی ویژه است، اظهار داشت: با توجه به حساسیت و شکنندگی زیست محیطی، باید از امکانات پیشرفته و امروزی استفاده شود.

وی بر لزوم استفاده از تجهیزات پیشرفته در استفاده از معادن مازندران تاکید کرد و خاطر نشان شد: بهره برداری از مواد معدنی متنوع و گسترده مازندران باید اصولی باشد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به وجود ظرفیت صنایع دریایی و رودخانه ای استان، گفت: برای بهره برداری از معادن استان علاوه بر اینکه تامین منابع مالی ارزی و تسهیلات ضروری است باید ضوابط و قواعد استفاده از آن نیز اصلاح شود. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.